Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

"Με εκπλήσσει που δεν είμαι εγώ εκεί" του Φράνσις Μπέικον


"Είναι σίγουρο, είμαστε κρέας, είμαστε εν δυνάμει σφάγια. Όποτε μπαίνω σε κρεοπωλείο, πάντα με εκπλήσσει που δεν είμαι εγώ εκεί, στη θέση του ζώου.", Φ. Μπέικον
(μέσω της "Συνάντησης" Μ. Κούντερα, εκδ. Εστία, 2010)

Μετά από 23 λεπτά απ' το συγκεκριμένο σχόλιο διαβάζω την εξής είδηση: "[...]από το πρώτο όχημα έχουν ανασυρθεί νεκροί ο οδηγός, η νύφη του και τα δύο ανήλικα παιδιά 18 μηνών και 4,5 ετών, ενώ στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε η σύζυγος του οδηγού...
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_27/09/2010_357094

Στο μεσοδιάστημα σκεφτόμουν πως ο κρεοπώλης μου, στη γειτονιά μου στο Πορτομπέλο road του Λονδίνου, έπαιζε τζαζ. Μια βροχερή μέρα, ένας δίμετρος μαύρος που στεκόταν στον τοίχο λίγο πριν το χασάπικο, ξαφνικά μου λέει: "Watch out with this umbrella mate!". Ούτε καν τον είχα δει. Με τραβούσε η τζαζ μες στο χασάπικο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου